Kompanija „Zlatiborac“ uspešno je startovala na slovenačkom tržištu i njeni suhomesnati proizvodi već sada se mogu nabaviti širom Slovenije, u čak 45 „Merkatorovih“ trgovina.
Posle osvajanja švedskog tržišta, ulaskom u prodajne objekte najvećeg slovenačkog trgovinskog lanca, ova domaća kompanija na velika vrata ulazi i na tržište Evropske unije.
„Priključivanjem Slovenije grupi naših izvoznih tržišta, krajem 2019. godine, počeli smo realizaciju jednog od strateških ciljeva - širenje brenda ’zlatiborac’ na tržište Evropske unije. Zahvaljujući saradnji s kompanijom Merkator Slovenija, ’zlatiborac’ proizvodi postali su dostupni u 45 maloprodajnih objekata u Ljubljani, Mariboru, Novom Mestu, Celju, Kranju i drugim gradovima, sa tendencijom da se u narednom periodu broj maloprodajnih objekata u gradovima širom Slovenije poveća“, kaže Dušan Knežević, generalni direktor kompanije Zlatiborac.
Iz nedelje u nedelju prodaja raste, što je dodatna motivacija za poslovanje na jednom takvom tržištu, respektabilnog potencijala, ukazuje Knežević i napominje da „potrošači na policama slovenačkih marketa mogu pronaći proizvode iz različitih potkategorija, od goveđe pršute, čajne kobasice, duvan čvaraka, do bekona, pečenice, dimljenog vrata i slanine“.
„Ulaskom i u prodajne objekte najvećeg slovenačkog trgovinskog lanca, posle osvajanja švedskog tržišta, kompanija „Zlatiborac“ zapravo na velika vrata ulazi u Evropsku uniju. To je potvrda sposobnosti proizvođača srpske mesno-prerađivačke i prehrambene industrije u celini da se šire i bolje pozicioniraju i to ne samo na regionalnim tržištima. Sve više naših kompanija, poput „Zlatiborca“ tehnološkim osavremenjivanjem proizvodnje, osvojenim standardima, dostignutim kvalitetom i unapređenim dizajnom svojih proizvoda, već sada može ravnopravno da se takmiči sa konkurencijom na jedinstvenom evropskom tržištu“, izjavio je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije.
U prilog tome, podseća, idu i najnoviji statistički podaci o rastu broja izvoznika i izvoza srpske prehrambene industrije u svet, a posebno na tržište EU, na kome je prošle u odnosu na prethodnu godinu, zabeležila plasman veći za 22 odsto.
„Tome su svakako doprinele i aktivnosti Privredne komore Srbije, od zastupanja inicijativa privrednika pred državom koje su donele značajne olakšice u poslovanju i poboljšanje privrednog ambijenta u zemlji, do umrežavanja sa regionalnim i međunarodnim kompanijama i promocije investicionog i izvoznog potencijala srpke privrede u svetu“, kaže Čadež.