Srpski proizvodi probili se u Mercatorove trgovine

Bez autora
Feb 25 2020

Kompanija „Zlatiborac“ uspešno je startovala na slovenačkom tržištu i njeni suhomesnati proizvodi već sada se mogu nabaviti širom Slovenije, u čak 45 „Merkatorovih“ trgovina.

Posle osvajanja švedskog tržišta, ulaskom u prodajne objekte najvećeg  slovenačkog trgovinskog lanca, ova domaća kompanija na velika vrata ulazi i na tržište Evropske unije.

„Priključivanjem Slovenije grupi naših izvoznih tržišta, krajem 2019. godine, počeli smo realizaciju jednog od strateških ciljeva - širenje brenda ’zlatiborac’ na tržište Evropske unije. Zahvaljujući saradnji s kompanijom Merkator Slovenija, ’zlatiborac’ proizvodi postali su dostupni u 45 maloprodajnih objekata u Ljubljani, Mariboru, Novom Mestu, Celju, Kranju i drugim gradovima, sa tendencijom da se u narednom periodu broj maloprodajnih objekata u gradovima širom Slovenije poveća“,  kaže Dušan Knežević, generalni direktor kompanije Zlatiborac.

Iz nedelje u nedelju prodaja  raste, što je dodatna motivacija za poslovanje na jednom takvom tržištu, respektabilnog potencijala, ukazuje Knežević  i napominje da „potrošači na policama slovenačkih marketa  mogu pronaći proizvode iz različitih potkategorija, od goveđe pršute, čajne kobasice, duvan čvaraka, do bekona, pečenice, dimljenog vrata i slanine“.

„Ulaskom i  u prodajne objekte najvećeg  slovenačkog trgovinskog lanca, posle osvajanja švedskog tržišta,  kompanija „Zlatiborac“ zapravo na velika vrata ulazi u Evropsku  uniju. To je potvrda sposobnosti proizvođača srpske mesno-prerađivačke i  prehrambene industrije u celini da se šire i bolje pozicioniraju i to ne samo na regionalnim tržištima. Sve više naših kompanija, poput „Zlatiborca“ tehnološkim osavremenjivanjem proizvodnje, osvojenim standardima, dostignutim kvalitetom i unapređenim dizajnom svojih proizvoda, već sada može ravnopravno da se takmiči sa konkurencijom na jedinstvenom evropskom tržištu“, izjavio je  Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije.

U prilog tome, podseća, idu i najnoviji statistički  podaci  o rastu broja izvoznika i izvoza srpske prehrambene industrije u svet, a posebno na tržište EU, na kome je  prošle u odnosu na prethodnu godinu, zabeležila plasman veći za 22 odsto.

„Tome su svakako doprinele i aktivnosti Privredne komore Srbije, od zastupanja inicijativa privrednika pred državom koje su donele značajne olakšice u poslovanju i poboljšanje privrednog ambijenta u zemlji, do umrežavanja sa regionalnim i međunarodnim kompanijama i promocije investicionog i izvoznog potencijala srpke privrede u svetu“, kaže Čadež.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik